Facebook reklāmas – kā tās būvē mārketinga speciālisti

 

 

Vai tu zināji, ka zelta zivtiņa var noturēt uzmanību deviņas sekundes? Mēs varam vēl mazāk – tikai astoņas. Mārketinga speciālisti to patur prātā vienmēr.

 

Tātad, ja vēlaties piesaistīt potenciālā pircēja uzmanību, Jums ir jābūt ātram, iesaistošam un tiešam. Un tieši šeit Jums var palīdzēt facebook reklāmas. Šis kanāls ir lielisks priekš uzņēmumiem, kuri vēlas īsā laikā piesaistīt klientus, pēc noteiktām demogrāfijas pazīmēm.

 

Mārketinga speciālisti ir novērojuši, ka gandrīz visiem uzņēmumiem ir raksturīga viena problēma – nespēja patstāvīgi ģenerēt kvalitatīvus potenciālos klientus.

 

Ja arī Jūs saskaraties ar tādu problēmu, tad lasiet tālāk, lai uzzinātu, kā mārketinga speciālisti būvē savas facebook reklāmas, un kas Jums ir jādara, lai būvētu rezultātu nesošas reklāmas!

 

Veiciet izpēti.

Jums vajag noskaidrot Jūsu ideālā pircēja sāpju punktus. Ko viņiem vajag? Kādas ir viņu vēlmes? Daudzi uzņēmumu vadītāji tikai izdara pieņēmumus par viņu klientu sāpju punktiem, bet necenšas atrast datus, kas apliecinātu, ka viņiem ir taisnība. Nedariet tā. Labāk izziniet savu klientu vēlmes, kā arī viņu bailes un bažas, un izejot no šiem atklājumiem Jūs varēsiet izveidot tādu reklāmas vēstījumu, kurš uzrunās potenciālos klientus un viņu vēlmes.

Lai uzzinātu sāpju punktus apskatiet atsauksmes par konkurentiem Facebook, Google un dažādos nišas forumos, un protams, vienkārši jautājiet cilvēkiem.

Esiet kreatīvs.

Cilvēki palaidīs garām tavu reklāmu, ja tā būs garlaicīga. Mārketinga speciālisti šim punktam pievērš lielu uzmanību. Tai ir jāizceļas un jāpanāk, ka Facebook lietotāji apstājas, un veic Jums vēlamo darbību. Būvējot reklāmu un izvēloties stilu labāk izvēlēties vienu bildi, nevis bilžu karuseli. Lai piesaistītu uzmanību ieteicams bildes apmali iekrāsot spilgtā krāsā, piemēram sarkanā. Video reklāmām svarīgi ir tas, lai video norisinātos darbība. Nevienam nepatīk, ja kāds vienkārši runā kameras priekšā.

 

Virsraksts ir pats svarīgākais.

Jums ir mazāk par 3 sekundēm, lai iesaistītu kādu, un liktu viņam izlasīt visu pārējo, kas Jums ir sakāms. Lai to izdarītu, Jums vajag spēcīgu virsrakstu. Jums vajadzēt to mērķēt uz Jūsu ideālo pircēju, un uz viņa lielāko sāpju punktu. Viens no vislabākajiem veidiem, kā uzrakstīt spēcīgu virsrakstu, ir uzdot tādu jautājumu uz kuru lielākā daļa no Jūsu potenciālajiem klientiem atbildētu vienādi.

 

Uzrakstiet vilinošu reklāmas tekstu.
Reklāmas tekstu var novienkāršot  līdz trīs punktiem: sāpes, risinājums un piedāvājums. Saprotiet, kāds ir sāpju punkts, pastāstiet par savu risinājumu, un piedāvājiet to.

Kā arī, ir svarīgi atcerēties, ka mūsdienās apmeklējumi no mobilajiem telefoniem pārsniedz apmeklējumus no datoriem, tāpēc Jūsu reklāmas tekstam ir jābūt kompaktam (un bildēm tāpat), lai nodrošinātu, ka Jūsu reklāma telefonā izskatās tikpat labi, kā datorā. Lai par to pārliecinātos, izmantojiet Facebook priekšskatīšanas rīku.


Ir jābūt piedāvājumam, no kura ir grūti atturēties.

Jūsu piedāvājumam ir jābūt tik vilinošam, ka potenciālais klients to nevarēs palaist garām. Lūk pāris piemēri:

Piedāvā atlaidi

Piedāvā kādu bonusu

Pārdot vairākus produktus kopā par zemāku cenu

Nodrošini 100% naudas atgriešanu

Padari preci limitētu


Kad mēs skatāmies savu Facebook feed, mēs nevēlamies lasīt žargonu, sarežģītus vārdus vai komplicētus paskaidrojumus. Labākās reklāmas ir uzrakstītas ceturtās klases līmenī – tas nozīmē, ka cilvēkiem nav jādomā, kad viņi lasa.

 

Izmantojot šīs mārketinga speciālistu tehnikas, Jūs varat radīt lieliskas reklāmas, kuras konvertēs un ģenerēs jaunus pircējus!

semseo.lv

Atbildēt