3 nāvējošas kļūdas, no kurām izvairīties būvējot Facebook reklāmas – brīdina mārketinga speciālisti

Daudziem šie padomi var likties pašsaprotami, bet neskaitāmi mārketinga spciālisti veljoprojām katru dienu pieļauj šīs kļūdas. Rezultāts ir tāds, ka katru mēnesi Facebook reklāmās tiek bezjēdzīgi izdedzināti daudzi tūkstoši vai pat miljoni līdzekļu.

 

Lūk, trīs galvenās kļūdas, no kurām izvairīties būvējot facebook reklāmas. Vai tu spēsi no tām turpmāk izvairīties?

1) Tērē pārāk maz naudas kampaņām, kuras patiešām strādā

Digitālajā laikmetā viss mainās gaismas ātrumā. Kas šodien strādā lieliski, iespējams, būs pilnīga laika izšķiešana jau pēc mēneša, vai vēl ātrāk.

 

Kad kāda kampaņa dod lieliskus rezultātus negaidi, lai palielinātu tās budžetu tikai tāpēc, ka domā, ka pēc kāda laika tā vairs nestrādās tik labi. Palielini rezultātu nesošas kampaņas budžetu uzreiz, un iegūsti no tās pēc iespējas vairāk iespējami īsākajā laikā.

Facebook reklāmu pirmsākumos “Likes” varēja iegūt par neidomājami lētām cenām, dažreiz pat par 1 centu. Daudzi mārketinga eksperti savs blogos ir minējuši, ka nožēlo, ka neizmantoja šo laiku pilnā apmērā, un neieguldīja vairāk naudas šajās reklāmās.

 

2) Jauno iespēju un rīku ignorēšana

 

Šī kļūda ir cieši sasaistīta ar iepriekšējo punktu. Ik pa laikam Facebook laiž klajā jaunas funkcijas vai reklāmas veidus, un bieži vien paiet vairāki mēneši līdz lielākā daļa reklamētāju ir izmēģinājuši jaunās opcijas.

 

Varam ņemt kā piemēru “Multi product” reklāmas. Tās ir diezgan pievilcīgas, un, lai arī galvanais to mērķis ir e-commerce tirgus, tās var pielietot daudziem dažādiem biznesiem. Tiem ir arī jauns vizuālais izkārtojums, kas ļauj reklāmās parādīt uzreiz vairākus produktus. Sākumā šāda veida reklāmas izmantoja ļoti neaktīvi, bet tagad tā ir norma.


Tradicionālie reklāmu formāti ar laiku zaudē efektivitāti. Katru reizi, kad tiek izlaists kāds jauns reklāmas formāts, tas sākumā sniedz labākus rezultātus nekā vecās reklāmas, līdz brīdim, kamēr lietotāji pierod pie šīm reklāmām, un vairs nereagē tik labi.

 

Šeit var pieminēt vel vienu piemēru. 2012, gadā Facebook palaida meklētāja reklāmas, jeb “sponsored results ads”. Pēc pāris nedēļām agrie pētījumi parādīja, ka šīs reklāmas sniedz pat 10x labākus rezultātus, nekā pārējie reklāmu veidi iekš Facebook. Bet, pēc nepilna gada, Facebook atteicās no šāda tipa reklāmām, jo tās ilgtermiņā nenesa vēlamo rezultātu. Bet, kad šis reklāmas veids tikko parādījās tas nesa fantastiskus rezultātus!

 

Tāpēc ir svarīgi būt lietas kursā par visiem facebook jaunumiem, un izmēģināt visas jaunās funkcijas pēc iespējas ātrāk. Varbūt tas nesniegs rezultātus ilgtermiņā, bet Jūs varat iegūt ļoti daudz esot viens no pirmajiem jauno funkciju lietotājiem!

3) Reklāmas kampaņu netestēšana no visiem aspektiem

 

Šī ir iesācēju kļūda, kuru pieļauj gandrīz visi, kas sāk nodarboties ar Facebook reklāmu būvēšanu.

 

Strādājot pie Facebook reklāmām nekad nevar pieņemt, ka tu kautko vari paredzēt, un vienmēr vajag iztestēt savas kampaņas no visiem aspektiem: testē bildes, virsrakstus, Landing lapas, ierakstu tekstus, mērķauditoriju… Iztestē pilnīgi visu iespējamo, lai redzētu, kas patiešām strādā un kas ne. Atšķirības var būt milzīgas.

 

Ja ar Facebook reklāmām nodarbojies jau sen, nekļūsti pašpārliecināts. Ir viegli atgriezties vecajos ieradumos, un sākt domāt, ka tu jau visu zini.

 

Mēs ceram, ka šis raksts Jums palīdzēs turpmāk izvairīties no šīm kļūdām, kuras daudziem maksā ļoti dārgi!

semseo.lv

Atbildēt