Reklāma, ko noteikti ieteiktu mazam vai vidējam uzņēmumam Latvijā

Kāpēc vajadzīga reklāma internetā?

Izveidota mājas lapa vai interneta veikals, bet klienti Jums nezvana un neveic pasūtījumus? Diemžēl, vēl nevarat uzelpot un domāt, ka viss notiks pats no sevis un klienti paši Jūs sameklēs.

Kāpēc tā?

Ļoti vienkārši, cilvēki neko par Jums nezina un veicot meklēšanu, visbiežāk Google meklētājā, viņi Jūs neatrod. Bez mārketinga un reklāmas sasniegt vēlamos rezultātus ir ļoti grūti. Jūs domājat, ka tās ir pilnīgās muļķības, jo Jums ir unikāls, lielisks un visādā citādā ziņā neatkārtojams produkts un visi vēlēsies to iegadāties vai izmantot Jūsu pakalpojumus. Tomēr, jāatceras, ka neviens neko par Jums nezina un arī nav dzirdējis, ja neesat cilvēkiem redzams.

Vairāk par to kā strādā reklāma internetā

Mārketings un reklāma internetā ir efektīvs veids, kā īsā laika posmā sasniegt lielu potenciālo klientu auditoriju. Katru dienu internetā tiek pavadītas neskaitāmas stundas katru dienu, cilvēki apmeklē mājas lapas, interneta veikalus, meklē informāciju u.t.t. 21.gadsimts ir interneta laikmets, kas ir nojaucis robežas iztēlē un iespējās.

Tas, ka pastāv reālas robežas, kādas mēs redzam dzīvē starp valstīm, internetā tādus nav vienkārši. Ja vēlies iegādāties kaut ko, kas atrodas citā pasaules malā, tas ir iespējams. Protams, ir jārēķinās ar piegādes izmaksām, taču viss vēlamais ir sasniedzams un iespējams.

Reklāmai internetā ir jābūt pārdomātai, lai tā būtu efektīva un tiktu panākts vēlamais rezultāts. Viena no efektīvākajām reklāmām internetā ir Google Adwords reklāma. Nu jau daudziem uzņēmējiem zināmām Google Adwords reklāma ir maksas reklamēšanās veids, toties tai ir ļoti daudz pozitīvu iezīmju.

Google Adwords reklāma

Google Adwords reklāma ir reklamēšanās veids, kas ātri un efektīvi nodrošina jaunu klientu piesaisti un veicina produkta vai pakalpojuma tirdzniecības apjoma pieaugumu. Lai gan Adwords reklāmai ir nepieciešams reklāmas budžets, tas nav viens no dārgākajiem reklamēšanās veidiem, jo budžetu var kontrolēt, noteikt tā lielumu un pat noteikt dienas budžetu.

Pats svarīgākais ir tas, ka nav jāmaksā par reklāmas parādīšanos Google meklētājā, ja tiek meklēts Jūsu interesējošais atslēgvārds, Jūs maksājat tikai par izdarīto klikšķi tieši uz jūsu uz reklāmas. Google Adwords reklāma ir efektīva tāpēc, ka mēs paši varam noteikt un atlasīt potenciālos klientus, izvēlēties, kad parādīt reklāmu, kurā dienas laikā to rādīt u.t.t.

Tātad tā ir izvēles brīvība, kas ļauj redzēt kur tiek izlietota nauda reklāmai un kāds ir panāktais efekts. Adwords reklāma ir piemērota ne tikai lieliem, bet it īpaši maziem un vidējiem uzņēmumiem, jo arī
minimāls ieguldījums šeit sniedz pārliecinošus rezultātus.

Adwords reklāmas kampaņas izveidošanas process

Pirms Adwords reklāmas kampaņas izstrādes tiek veikta detalizēta analīze par jūsu produktu un mērķauditoriju, lai reklāma sasniegtu potenciālos klientus, kas meklē konkrētus produktus vai pakalpojumus. Adwords reklāmas kampaņas pilnvērtīgai izveidošanai iepriekš veiktā analīze ir ļoti svarīga, jo uz tās tiks balstīts viss reklāmas satura izveidošanas process.

Analīzes stadijā ietilpst:

● klienta un galveno konkurentu izpēte,
● atslēgas vārdu pētījums,
● mērķu noteikšana un vēlamo rezultātu formulēšana,
● paredzamā budžeta aprēķini.

Pēc izpētes un analīzes veikšanas var uzsākt uzsākt reklāmas kampaņas izveidi un veikt tās
administrēšanu. Adwords reklāma kampaņu nevar atstāt pašplūsmā, tai ir jāseko līdzi, kā arī ik pēc noteikta laika jāanalizē datu plūsmas atskaites, lai spētu pilnveidot un maksimāli efektīvi vadīt reklāmas kampaņu Google.

Atgādinoša reklāma jeb remārketings

Remārketings ir atgādinoša reklāma jeb vienkāršiem vārdiem sakot, tā ir reklāma, kas seko interneta lietotājam pēc tam, kad viņš ir apmeklējis Jūsu mājas lapu. Jūsu reklāmas baneri atkal parādās atkārtoti lietotājiem apmeklējot dažādas citas interneta vietnes un portālus.

Remārketings ir iedarbīgs tajā brīdī, piemēram, kad interneta lietotājs ir apmeklējis Jūsu mājas lapu, lai aplūkotu konkrētu produktu, taču nav veicis pasūtījumu, iespējams, lai vēl apdomātu pirkuma nepieciešamību. Kad potenciālais klients apmeklē citas interneta vietnes ar alternatīvu piedāvājumu vai līdzīgu jūsu, reklāmas baneri atkal atgādina par konkrēto produktu, lai potenciālais pircējs neaizmirstu par iespējamā jūsu produkta iegādi.

Kāpēc tas ir svarīgi?

Ne visi potenciālie klienti un pircēji ir gatavi iegādāties preci vai pakalpojumu uzreiz. Nereti cilvēki veic cenu monitoringu apmeklējot vairākas mājas lapas un salīdzina produkciju, kas atrodama dažādās interneta vietnēs. Remarketinga mērķis ir panākt, lai klients veic pirkumu atgriežoties Jūsu mājas lapā, kā arī palielināt uzņēmuma pārdošas apjomu pieaugumu.

Mūsdienās ir dažādi Google instrumenti, kas var palīdzēt reklamēt Jūsu produktus vai pakalpojumus gan ar lielāku, gan mazāku ieguldījumu. Vispirms ir jāveic izpēte un jāsaprot, kas tieši Jums būs vispiemērotākais un efektīvākais reklamēšanās veids.

semseo.lv

Atbildēt