Kā noteikt mājas lapas kvalitāti Google skatījumā

Kā Google skatās uz mūsu mājas lapu

Kādi faktori tiek ņemti vērā novērtējot, vai mājas lapai ir augsta vai zema kvalitāte, un kā jūs pats varat identificēt šo? Ir noteikts vesels saraksts ar lietām, kuras jāpārbauda, ​​lai noteiktu, kuras sadaļas mājas lapā vērtīgāko saturu  un kuras neatbilst apmeklētāju prasībām, sākot ar lapas ielādes laiku līdz pareizrakstības kļūdām.

Kas ir Google kvalitāte?

Tātad Google ir dažas idejas par to, kādi faktori lapā veido augstas kvalitātes un zemas kvalitātes saturu, un daži no tiem ir diezgan acīmredzami. Tātad …

Google vēlas unikālu saturu.

Google inspektējot mājas lapu vēlas pārliecināties, vai tur atrodamā informācija ir noderīga šī satura meklētājiem. Tāpat Google vēlas redzēt daudz ārēju saišu (linki) uz šo avotu, kas redakcionāli savieno ar mājas lapu. Šādas ārējās saites norāda, ka šī lapa, iespējams, ir ar augstu satura kvalitāti, jo tai ir vairākas atsauces citos interneta resursos.

Veicot mājas lapas indeksāciju Google vēlas redzēt augstas kvalitātes saturu lapā, nevis tikai saites no augstvērtīgiem ārējiem resursiem.

Google vēlās redzēt ātru lapu.

Neatkarīgi no interneta ierīces, jebkurā savienojumā mājas lapai ir ātri jāielādē saturs.
Google vēlas redzēt augstu kvalitāti ar apmeklētājam piemērotu dizainu jebkurā ierīcē, vai tas būtu mobilais telefons, planšetdators vai klēpjdators.

Google vēlās redzēt perfektu gramatiku.

Google cilvēki ienākot jūsu mājas lapā vēlas redzēt saturu, kas ir labi sagatavots un viegli saprotams.

 

Ir dažas lietas, kas var palīdzēt izprast un izvērtēt mājas lapas satura atbilstību:

A. Laiks un vieta (no kurienes skatās jūsu lapu un cik laika tajā pavada cilvēki)

B. Cik liels ir atlēcienu īpatsvars
C. Organiskie apmeklējumi

D. Reklāmguvumi

 

Ja jūs mājas lapas sākumā atbildat uz ļoti vienkāršiem jautājumiem, pēc kuriem apmeklētājam nav nepieciešams iet dziļāk mājas lapā, tad atlēcienu līmenis var būt ļoti augsts, iespējams pat kādi 80 vai 90 procenti, bet jūs esat atbildējis uz meklētāja vaicājumu. Jūs esat izdarījis to, ko vēlas Google. Tātad atlēcienu līmenis pats par sevi nav objektīvs rādītājs.

Tas pats ar organiskiem apmeklējumiem. Jūs varat izveidot lapu ar relatīvi zemu satura kvalitāti, kas viena vai cita iemesla saņems lielu dabisko datplūsmu, bet apmeklētāji paliks neapmierināti.

Līdzīgi ar reklāmguvumiem, jūs varat uzlikt obligāto reģistrēšanos, vai cookies savākšanu, bet tas tik un tā nebūs īstais kvalitātes rādītājs lapai.

 

Labā prakse…

Laiks (ilgums) būs viens no galvenajiem kvalitātes rādītājiem. Jo cilvēki vairāk laika pavadīs mājas lapā, jo pozitīvāk uz to skatīsies arī Google.

Vēl viens kvalitātes rādītājs būs satura līdzdalīšana sociālajos tīklos, jo ja cilvēki atzinīgi novērtēs izlasīto, tas ir dabiski,ka viņi gribēs ar šo informāciju padalīties ar citiem internetā.

Komentāri. Ja cilvēki komentēs un izteiks savas domas par izlasīto, tas arī būs vērā ņemams faktors Gooogle skatījumā.

Kontaktu formā uzdotie jums jautājumi arī būs  kvalitāti atspoguļojosš elements kopējā lapas vērtējumā.

semseo.lv 

Atbildēt