Google Analytics lietošana apmeklējuma datu analīzei

Datu atspoguļošana pārlūkā Google Analytics

Visiem, kas izmanto Google Analytics savas mājas lapas apmeklējuma datu analīzei, ir atšķirīgas vajadzības.

Ja esat uzņēmums ar informatīvu mājas lapu, jums noteikti ir vajadzīgi citi dati nekā tirgotājam, kurš ikdienā savas preces pārdod ar interneta strarpniecību . Ja strādājat šādā e-komercijas uzņēmumā, Jūs vēlaties redzēt atšķirīgus datus, nekā tie varētu būt piemēram izdevēju biznesā. Lai gan Jūs vienmēr varat veikt dažus Google Analytics pielāgojumus, Jūs nekad nevarētu saglabāt pārskatu ar visām Jūsu izmaiņām, piemēram, jaunu kārtošanas secību vai atšķirīgu vizualizāciju. Tieši šeit var tikt iekļautas Google Analytics saīsnes. SŠādas saīsnes ir veids, kā saglabāt gandrīz jebkuru pielāgojumu ziņojumam.

Ko var pievienot Google Analytics sadaļai “īsceļi”?

Izmantojot Google Analytics “īsceļi”, varat saglabāt šādas pārskatu izmaiņas:

Izvērstie segmenti;
Sekundārie izmēri;
Kolonnu šķirošana;
Zīmēšanas rindas;
Tabulas skats salīdzinājumā ar datu vizualizāciju (salīdzinājums ar vietnes vidējo utt.);
Redzamo rindu skaits;
Laika gaitā uzzīmēta metrika;
Datus par laika grafiku(diena, nedēļa, mēnesis);
Aktīvā cilne pārskatā;
Pārskata datums, ieskaitot datuma salīdzinājumu.

Šajā sarakstā ir pieejami ļoti daudz datu un dažādu lielumu. Vai jūs pamanījāt, ka varat arī saglabāt datuma iestatījumus? Ļoti parocīgi un lietderīgi.

Ko nevar pievienot sadaļai “īsceļi”?

Tomēr Jums vajadzētu saprast, ka nevar katru ziņojumu pievienot izvēlnei “īsceļi”. Jūs nevarat pievienot sadaļai īsceļi plūsmas vizualizācijas pārskatus, informācijas paneli, izlūkošanas pārskatus, piltuves vizualizācijas pārskatu vai daudzkanālu piltuvju pārskatus.

Kā lietot sadaļu “saīsnes”?

Mans ieteikums ir tāds, ka ir ziņojumi kas ir īpaši svarīgi Jums. Ziņojumi un dati, ko lietojat katru dienu. Tās var būt standarta Google Analytics atskaites vai pielāgoti pārskati. Izveidojiet šo pārskatu īsceļus un pielāgojiet tos, pamatojoties uz jūsu lietošanu. Saglabājiet tos kā saīsnes un pavadiet laiku sadaļā Sākums> Īsceļi, lai pielāgotu sadaļu savām vajadzībām. Jums vairs nebūs jāklejo pa Google Analytics, meklējot pārskatus.

Lai gan tas var šķist sarežģīti un laikietilpīgi, kā arī Jums būs jāveic nelielas izmaiņas, tas ir tikai viens solis tuvāk individuāla analītiķu pieredzes radīšanai katram lietotājam.

Google Analytics pārskati

Ir cilvēki, kam ļoti patīk pielāgot Google Analytics pārskatus. Ikviens Google Analytics lietotājs var izveidot tieši to, ko grib, kā arī izveidot ziņojumus vai analizētu datus.
Katrā pārskatā ir dati par jūsu klientu un potenciālo klientu, klientu iesaistīšanos un reklāmguvumu:

Apmeklējumi [iegāde];
Unikālie apmeklētāji [iegāde];
% jaunu apmeklējumu [iegāde];
Atlēcienu līmenis [iesaistīšanās];
Vid. Apmeklējuma ilgums [iesaistīšanās];
Reklāmguvumu līmenis [Reklāmguvumi];
Ieņēmumi [Reklāmguvumi];
Pēc apmeklējuma vērtības [Reklāmguvumi].

Jūs saņemat pilnu un visaptverošu informāciju par apmeklētājiem. Viena lieta, kas jāņem vērā: jums jāatjaunina mērķu metrika, lai atspoguļotu jūsu Google Analytics iestatījumus.

Google Analytics mobilajās ierīcēs un lietojumprogrammās

Google Analytics platforma ir kļuvusi daudz pieejamāka, jo tā no tīmekļa analīzes rīka ir kļuvusi uz lietotāju orientētu digitālo mērīšanas rīku. Šī evolūcija ietver vairākas izmaiņas sistēmā un pilnīgi jaunas funkcijas. Bet ko varat darīt ar šiem jauninājumiem, un ko tas nozīmē Google Analytics lietotājiem?

Digitālās analītikas pasaule ir mainās ātri, ļoti ātri!

Viens no galvenajiem veicinātājiem ir bijis mobilo ierīču un lietotņu izstrāde. Izmantojot jaunos lietotņu pārskatus, jums vajadzētu justies tā it kā atrastos mājās pie datora. Tie ir balstīti uz standarta Google Analytics tīmekļa pārskatiem un tām ir visas funkcijas.

Viena no galvenajām atšķirībām mobilo lietotņu pārskatos ir informācijas vizuālais izskats. Dati un ziņojumi tiek organizēti, balstoties uz četriem galvenajiem principiem:

Iegāde: jūsu jaunie lietotāji un kas aizveda uz Jūsu lietotni;
Lietotājs: demogrāfiskā informācija par lietotājiem;
Iesaistīšanās: ko viņi dara un kā darbojas jūsu lietotne;
Reklāmguvumi: uzņēmējdarbības rezultāti jūsu lietotnē.

Uzskatu, ka būs noderīgi minēt, ka ir daudz jaunu metriku, kas Jums var palīdzēt darbā ar Google Analytics rīku.

semseo.lv

Atbildēt